بررسی فایل‌های اجاره ملک در مطهری شمالی مشهد | تجمع خانه‌های ویلایی در این منطقه + جدول (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت یک میلیون دلاری صادرات فرش ماشینی ۹۵ درصد قراردادهای کار موقت هستند | اجرای مصوبه تعیین سقف ۴ سال برای قراردادهای موقت  افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) کمبود فصلی لوازم یدکی در بازار حباب سکه در اولین روز هفته، کاهشی یا افزایشی؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازار سیاه لاستیک خودرو از بین می‌رود | تقاضا برای خرید کاهشی شد ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو | آخرین قیمت سمند، دنا، ساینا، شاهین و کوییک (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | بازار آرام گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه وزارت صمت برای جهش در تولید خودرو سیگنال مثبت بانک مرکزی به بورس + جدول بورس تهران هشتمین بازار سهامی خاورمیانه شد! + نمودار دردسرهای کارگران تمامی ندارد | نبود امنیت شغلی حتی برای کارگران ماهر برخورد قاطع با کم‌فروشی نانوایان در مشهد دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند | کارگزاری‌های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشترکان خوش‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی در سال گذشته تعطیل شدن روز پنجشنبه چه پیامد‌هایی دارد؟ قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در بازار امروز (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد! بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه جامعه کارگری است وزیر اقتصاد در مشهد: جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است اسماعیلی با اشاره به مطالبه‌های مقام معظم رهبری از مسئولان در دیدار با کارگران: مجلس پیگیر تامین امنیت شغلی کارگران است
سرخط خبرها

 آغاز جشنواره فروش فوق‌العاده نوروزی از ابتدای بهمن‌ماه در مشهد

  • کد خبر: ۹۶۲۹۷
  • ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳
 آغاز جشنواره فروش فوق‌العاده نوروزی از ابتدای بهمن‌ماه در مشهد
رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: از اول بهمن ماه سال جاری، جشنواره فروش فوق العاده نوروزی، از سوی واحد‌های خرده فروشی و بدون برپایی نمایشگاه تجمعی برگزار خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمود بنانژاد درخصوص جزئیات جشنواره فروش فوق‌العاده نوروزی در مشهد اظهار کرد: امسال نیز قرار بر این است که مانند سال گذشته جشنواره‌ای با نام «نمایشگاهی به وسعت ایران» به جای نمایشگاه‌های تجمعی همراه با فروش (با عناوینی نظیر فروش بهاره یا عرضه مستقیم) برگزار شود. در جشنواره فروش فوق العاده نوروزی کالا‌های مورد نیاز مردم در ایام پایان سال از سوی واحد‌های خرده فروشی عرضه می‌شود.

وی افزود: این جشنواره موجب می‎‌شود تا بازار واحد‌های صنفی که در دو سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا با مشکلاتی مانند تعطیلی مواجه بودند رونق گرفته و همچنین مردم که امروز با مشکلات اقتصادی و افزایش قمیت کالا‌ها مواجه هستند بتوانند با قیمت کمتری کالا‌ها و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

رئیس اتاق اصناف مشهد تصریح کرد: اجرای این جشنواره در واحد‌های صنفی و به صورت گسترده به دلیل بیماری کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار می‌تواند برای مردم و اصناف موثر واقع شود.

بنانژاد درباره اولویت واحد‌های صنفی شرکت کننده در این جشنواره بیان کرد: اولویت با واحد‌های صنفی مانند پوشاک، کیف، کفش، آجیل، خشکبار، شیرینی، پرده، قالیشویی و ... است. واحد‌های صنفی شرکت کننده به صورت وسیعتر در این طرح در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره از ابتدای بهمن سال جاری شروع می‌شود و تا پایان سال یعنی تا عید نوروز ادامه خواهد داشت. البته شاید این برنامه تا ماه رمضان ادامه پیدا کند. باید در این خصوص تصمیم‌گیری شود و برنامه اجرایی اعلام خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف مشهد درباره میزان تخفیف‌ها در نظر گرفته شده در این طرح برای شهروندان گفت: در این طرح تخفیف‌ها بسته به نوع خدمات ارائه شده متفاوت است، اما میانگین تخفیف‌های در نظر گفته شده بین ۱۰ تا ۲۰ درصد خواهد بود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->